الماس

آخرین نظرات
۱۷فروردين

خب هیچ همکاری با اون خانوم طبق انتظار صورت نگرفت و با دو آقا کارم رو ادامه دادم که تیم خوبی بودیم و راضی بودم.هم علاقمند بودن هم باهاشون راحت بودم هم با سواد بودن و میشد کامل اعتماد کرد 

ددلاینی که تعیین کردیم ۱۰ فروردین بود و من بهش رسیدم و به استادم تحویل دادم و از اون موقع دیگه فعالیتی در این راستا نکردم.فقط تیبل داستان مونده که منتظرم کار یکی از هم تیمیهام تموم شه و بیاد و با هم بنویسیمش چون یه جورایی ترکیبی هست کارمون اینجا.

 طبیعی بود اونا به ددلاین نرسن چون دیرتر از من وارد داستان شدن هرچند بخش خیلی زیادی از کار رو خودم کردم.در واقع میشه گفت ۶۵_۷۰درصد کار رو من انجام دادم.شاید بیشتر!

بقیه ش رو اونا قراره پیش برن.ولی خب همین که بخش مهم کار تموم شد واسه خودم یعنی میتونم وارد مرحله های بعدی بشم.روزی که کار رو شروع کردم اکثرا بهم گفتن کار متخصصه نه تو،نمیتونی.ولی من به خودم اعتماد کردم و انصافا که کارمو عالی انجام دادم. اونم توی بازه ی کم ولی با فشار زیاد :))

باز کلاسها شروع شده و به زودی میانترمها و بعد هم پایانترم شروع میشن.اخرین ترم سنگینمه و ترم بعدی ۱۰_۱۱ واحد بیشتر درس نخواهم داشت.

تو این بازه ی بهار هم باید جزوه هامو تکمیل کنم هم به امتحانها برسم و نمره بالا بگیرم.امیدوارم که دوباره برگردیم به معدل ۱۹ و ترم قبل رو جبران کنیم :)) و هم اینکه یک عااالمه کار دارم واقعا.خیلی زیادن و من چاره ای جز رسیدن بهشون ندارم.

تمرکزم روی تقویت رزومه ام هست.با اینکه از ابتدای تحصیلم هدف داشتم ولی نمیدونم چرا در عمل شتاب و الزامی نداشتم و خب اگه برگردم عقب این کارهایی که الان در شتاب انجام میدم رو همون موقع با فراغ بال و ارامش بیشتری انجام میدادم تا به امروز برسم.ولی باز هم ناامید نیستم و به خودم اطمینان دارم.

یه سری دوره ها دارم میرم که اکثرا یا رایگانن یا هزینه خیلیییی کم خنده داری دارن :)) و خب از اونجایی که این دوره ها بسیااااااار کامل تر از هر دوره با هزینه گزاف دیگه ای هست واقعا توی پیدا کردنشون و قرار گرفتن همچین ادمهایی سر راهم شانس اوردم.خدا لطف بزرگی کرده بهم.خوشحالم و سعی میکنم منم بیشترین استفاده رو ازش کنم.

کلا سعی در کم کردن هزینه هام به هرنحوی هستم که بتونم به چیزهای دیگه هم برسم.

همین دیگه.گفتم بیام اینجا یه بروزرسانی کنم و باز هم بنویسم که انگیزه بیشتری شه واسه ادامه دادن

۰۰/۰۱/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۱)

چقدر عالی پیش رفتی تا اینجا....موفق میشی عزیزم از تلاشت دست برندار...

و چقدر خوب شد که حداقل همون اول راه فهمیدی که اون فرد مناسب نیست برای همکاری و همکاری باهاش رو قطع کردی...

پاسخ:
خداروشکر.راضی بودم از اون بخش.چشم.امیدوارم این انرژی باقی بمونه و همراهی کنه:)
اره واقعا این هم یه تجربه جدید و کسب توانایی بود به نظرم چون خیلییییی سخت بود بگم نه:))عذاب وجدان میگرفتم.ولی فهمیدم هیچ اجباری به این همکاری نیست بخصوص وقتی پای کار اکادمیک در میان باشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی