الماس

آخرین نظرات
۲۶بهمن

استرس زیادی دارم.

یه کاری کردم که توش موندم.و حالا وظیفه ام اینه که نترسم و تا تهش برم.

۶ روز وقت دارم.باید بشینم برنامه بریزم.سرچ کنم.طبقه بندی کنم و شروع کنم به خوندن تکست های انگلیسی تخصصی.

خب من این کار رو به صورت فشرده و وظیفه نکردم تا حالا.اونم توی زمان کم.

اخ استرس دارم.میتونم از پسش بربیام؟تمام تلاشم رو میکنم.باید سربلند شم.هر گونه حاشیه رو میذارم کنار 

بریم ببینیم چی میشه.میدونم میتونم فقط باید خودم باشم.

۹۹/۱۱/۲۶ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی