الماس

آخرین نظرات
۲۸بهمن

خب دیشب که مقاله دومی تموم شد.امروز کلاس داشتم،یه سری هدیه میخواستم واسه دوستم (ب) بخرم که کلی ازم وقت گرفت ولی در نهایت ۱۰ مورد سفارش دادم و پست کردم که به نظر خودم خیلی جذابن امیدوارم اونم خوشش بیاد.یکم هم به کارهای خونه رسیدم و خلاصه تا الان که ساعت ۹ شبه هنوز مقاله سوم رو شروع نکردم اما چالش زبانم رو خداروشکر انجام دادم و از الان تا وقتی که دیگه هیچ انرژی ای ندلشته باشم شروع میکنم به خوندن مقاله سوم.امیدوارم اینم تموم کنم امشب خیالم راحت شه.

۹۹/۱۱/۲۸ موافقین ۲ مخالفین ۰

نظرات  (۲)

تو دختر پر تلاشی هستی...میدونم که توی این راه موفق میشی...چون میخوای که راهت رو با تلاشت بدست بیاری....

پاسخ:
امیدوارم مه سو جان.امیدوارم 
ممنونم ازت
۲۹ بهمن ۹۹ ، ۱۴:۲۸ سرکار علیه

یه لحظه فک کردم داری مقاله مینویسی که گفتی تموم شد! پیش خودم گفتم چه خفن!همین جوری برگام داشت میریخت که به خط آخر رسیدم :دی

 

پاسخ:
در واقع شروع کردم که بنویسم ولی نمیدونم توی بازه محدودی که استادم میخواد و ضرب العجلی که وجود داره میتونم به نتیجه برسم یا ن.موضوعم آسون نیست و چالش زیاد داره و از اون موضوعاست ک اگه زود ب نتیجه نرسی اکسپایر میشه.خلاصه که التماس دعا:))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی